Güllü Anahtarlık.

Minyatür Gül



Minik minyatür diyebileceğim güllerden bir kaç kez kopartıp kurutmuştum masamın üzerinde. Baktım rengini çok fazla   kurumuşlar. Kurumuş gülleri deney tüpünün içine koydum anahtarlık yapayım diye. O halini beğenmedim. Koyarken yapraklar kırılıyor. Öylece kalmıştı çekmecede.

Minyatür Güllü Anahtarlık Yapılışı


Dün iki gül daha koparttım. Deney tüpünün içine gülün bir tanesini koydum, hemen anahtarlık yapmaya koyuldum.


Kapak kısmına böyle mouse pad köpüğü gibi siyah yuvarlak bir kapak ayarladım hatta kapağın içe girecek kısmını üstten bir milim içerde kestım tıpaya benzettim. Sonra bir toplu iğneyi(yuvarlak halka gibi bir şey aradım işyerinde bulamadım)içten batırdım dışarıda tornavidanın çevresinden penseyle bükerek yuvarlak şekli verdim.

Tıpayı silikonlayarak deney tüpünü kapattım. Silikon biraz kenarlara taştı.
Temizledim. Baktım temizlenmiş haline. Olmamış siyah elektrik bandından 2 milimlik bir şerit kesip tüpün çevresine dolayıverdim.

Nasıl olmuş?

4 comments:

Gülen Tezer said...

:) çok beğendim ben. Ellerinize sağlık..

kedicibasi said...

güzel olmuş:)aklıma birşey takıldı bu gül orda havasız kurur mu yoksa çürür mü?

Unknown said...

teşekkürler gülen ve kedicibaşı.

Gül orda kuruyor mesela resmi çektiğimde içinde nemden dolayı buharlaşmalar, su damlaları vardı . bir iki gün içinde kayboldu. bir hafta içindede kurur. Hediye vermiştim ama fotografını çeker koyarım bir ara tekrar

Gülen Tezer said...

Pek resmiymişiz :)
Ellerinize sağlık; teşekkürler Gülen :)