Pratik Sandalye Kaplama

Nasıl Yapılır?

 Sandalyeleride Es-Es'li yaptım. Zımba makinanız olduktan sonra istediğiniz gibi istediğiniz zaman  15 dakika kaplayabilirsiniz İki üç kaplamadan sonra söküp yeniden kaplayabilirsiniz potluk yapmasın diye..Vidaların söktüm


 Kumaşın üstüne koyup biraz  kıvırma payı vererek kestim..İki kenarı zımbaladıktan sonra diğer tarafları gerdirilerek  zımbaladım.
Cut the fabric by putting it up and giving it a little bit of curl.After the two sides were staples, I stapled the other sides.

  Sırt kısmının arka kısmına bir parça kumaş daha keserek  kapattım yani  iki kez zımbalama işlemini yaptım.Sonra vidaladım. Sandalye kaplamak bu kadar çabuk ve kolay.

 I cut a piece of cloth back to the back of the back part, so I did the stapling twice. It's so quick and easy to cover a chair..

No comments: