Organizer Koala


Nasıl yapılır? Kalıbın Hazırlanması

Bu peluştan oyuncak koala yapmayı düşünmüştüm.  Oyuncak koalayı nasıl yapacağımı bilemedim Bende organizer koala yaptım daha önce nette bir sitede görmüştüm.   60 cm boyunda bir koala yapmak için,  kapak, kepçe, metre ne varsa çizmek için kullandım.Tek tarafını çzidim tam ortasından ikiye katladım kestim. Üzerine başka bir kumaş koyup cep olacak  kısmı kestim. Denemek çin kulak burun kestim. Makinada önce cepin ağız kısmını diktim sonra kenarlarını koalaya birleştirdim.Koalamın kulak ve burun kısmını neyle yaparım diye düşünürken eldivenlerimi feda ettim. Eldivenlerin avuç  ve üst kısımlarından 2 kulak bir burun kestim.  Diktim.    Altta görünen kartona koalamı sıcak silikonla yapıştırdım. Kenarlarından kestim. Eldivenlerimin parmak uçlarını atmadım.  cebin üzerine çiçek yaptım taktım.  Eldivenin diğer teki. Onuda atmadım ne yaptığımı bir sonraki postta anlattım

2 comments:

Unknown said...

bende düşünüyordum bu iğnelik eldivenşn eşi nerdeydi diye:)))
çok güzel olmuş canım

Gülen Tezer said...

Bunlar analarından ayrılamaz sanıyordum :) Ay pek çikin olmuş :) Bayıldım :)