Ses Bir, İki

Minyatür Bebekler, Dikiş



Bloga bir şeyler koymayalı 15 gün olmuş. Birşeyler yapıyorum. Fotograflayamıyorum. Fotoğraf makinam tam bir pil canavarına dönüştü. Şarj edilebilir pillerden kullanıyorum. Epey pilim var.

Hangi pili takarsam takayım 3-5 resimden sonra pil yok uyarısı geliyo açıyo kapatıyo kendini.

Sıkıldım haliyle bu durumdan. Gidip marketten pil aldım özelliklede duracell. O pillerdede aynı durum söz konusu olunca ben resim çekme işinden vazgeçtim. Makinama toz konduramıyorum kesin pillerdendir diye.

Resim olmayınca bunu böyle yaptım şöyle yaptım diye anlatmakda içimden geliyor. Yinede makinanın içinde olan çalışmalardan örnekler koyayım.

Power Supply Kablolarından Bebek Yapımı 


Power Supplyin kablolarından iskeletlerini yapmıştım. Elyafla Kapladım. İnce çorapları yuvarlak halkalar halinde kestim. Geçirdim. Gerdirdim resimde görüldüğü gibi diktim.

Kafa kısmını ip dolayarak belirginleştirdim.


Buda kazak.. Çocuk çorabının konç kısmından kestim. Diktim. Yoga yapan bebekler serisini yapıcam. Altlarına 4*4 minder yapıp.

Klozet Takımları



Bu resimdeki turuncu peluştan kesilmiş klozet takımı. Burada Fırfırlıyı yaptıktan
sonra bu takımıda kesmiştim. Punç iğnesiyle üzerine geometrik şekiller yaparım diye düşünüyordum. Punch nakışlısını sonra yaparım bunuda sade kullanayım dedim. Kenarlarını zikzak yaparak temizledim. Klozet kapağı için kestiğim parçanın üzerine lastiği çekerek üzerinden zigzag dikişle geçtim. Alt kısmına astar dikmedim. Perde için kullandığımız straforları bant gibi kullandım. Altına eskimiş banyo paspasını yerleştirdim. Yıkayacağım zaman alt kısmı çıkartıveririm.


Bu da nervür nervür diye sürekli söylediğim yastık yüzü. Oldu mu? Olmadı bana göre. Bariz bir kabartı olmasını istiyordum ama olmadı. Acaba çift iğneden mi dedim. Benim iğnem birbirine çok yakın gelmişti hocanın taktığı çift iğneyi gördükten sonra.
Yinede diktim tamamını bitirdim. Aynı renkten bir tane daha diktim. İpliği kırmızı kullandım. daha hoş durdu. Burada çakma kanepe yapmıştım. Onlara yastık.

4 comments:

banuca said...

Ne güzel anlatmışsın, nede güzel şeyler yapmışsın. Bebeklerini merakla bekliyorum :)

Bahar YORGUN said...

bende dün gece düşündüm dali ortalarda yok diye :)) canım şarj cihazında bir problemde olabilir bende de aynı sorun vardı şarj ediyorum 2-3 çekiyor bazen hiç çekmiyordu... şarj aletini değiştirdik problem çözüldü... sende yenisini alacaksan mutlaka dolduğunda uyarı veren yani ne bileyim bazısında yeşil ışık falan yanıyor, öyle birşey al

NURAN said...
This comment has been removed by the author.
NURAN said...

merhaba,
pillerle ilgili sıkıntıları aynen bende yaşadım, en sonunda bir gün, iş arkadaşlarımızla çıktığımız bir yemekte resim çekerken pil bitti, yeni pil alsakda şarj edecek zaman yoktu. ve ta taaaa işte o an varta marka 2100 mAh ready 2 use kalem pilleri gördüm ve hemen aldım. yaklaşık bir senedir kullanıyorum. hiç sorun çıkarmıyorlar, akşam şarj aletine takıp sabaha şarjdan alıyorum ve resim çekerken fotoğraf makinesi açık halde çok uzun süre dayanıyor. deneyin memnun kalacağınıza eminim.