Fırça Sapı Kamufle Etme ve Ahtapot,

 AHTOPOT  ve FOTOĞRAFLI YAPIM AŞAMALARI

  

Uzunca bir kumaş aldım resimde gördüğünüz gibi tek parça halinde 3 bu taraftan 3 diğer taraftan saçak yapar gibi ayırdım. Ortasındaki 10 santim kısma dokunmadım.

Kestiğim bir parçayı üst üste koydum boru gibi olacak şekilde ucuda dahil diktim. Dikilmeyen 10 santimlik kısımın ortasından o top lambanın boğazına geçebilecek şekilde bir yuvarlaklık kestim sonra silikonla kumaşı yapıştırdım ne olur ne olmaz diye plastikle kumaşı bi iki santim arayla yorgan iğnesiyle ve sağlam iplikle diktim. Hazırda elyafım olmadığı için naylon poşetlerden doldurdum içine..

Gözü çok önceden çizmiştim bu şekilde kullanırım diye ama bu haliyle gözler dışında pek beğenmedim. Turuncu renkten resimde görüldüğü gibi bir kafa diktim. Gözleri kurdeleden yapma gafletinde bulundum. Kenarları atmasın yakayım derken gözlerin yuvarlaklığı bozuldu.


Turuncu kafayı ahtapota geçirdiğiğimde o yuvarlaklık sağlanamadığı ve kumaş esnek olduğu için dikiş yerlerinde biraz potluklar oluştu. O potlukları giderebilmek için silikonla yapıştırdım. Kısmen potluklar gitti ama tarafımdan beğenilmedi. Silikonlar söküldü turuncu kafa takılmadan önce dikişlerin alt tarafına yay şeklinde naylon poşet koydum sonra ahtapotun kafasına geçirdim.


Şimdi güzel oldu.

2 comments:

AKDENİZ AKŞAMLARI said...

Canım ben bılgısayara gırınce sana ugramadan edemıyorum.Devamlı ne guzellıkler yapıyorsun ellerıne saglık .Okullar baslasın bende elişlerıne baslarım artık.Kucak dolusu sevgıler..

Unknown said...

her daim beklerim,
Gelirken Tava böreği isterim.
Çayı ben demlerim :P

Nasıl mani yazar mışım ? Ozaycım