Singer HC-22 Dikiş Kutusu


Dikiş Kutusu 


En son postum dikiş kutularında kalmıştım. Dönüşüm yine dikiş kutusuyla oldu. Aşağıdaki resimdeki dikiş kutusunu istediğimi gel zaman git zaman unutmuştum.
Günlerden bir gün hepsiburada dan ufak bir miktar alacağıma karşılık ne alacağımı düşünüyordum bir türlü bulamadım. Bebeğe devrettim bu işi. Zevkli kızsın ne istediğimi bilirsin, Birde sen bak bakalım işime yarayacak neler olabilir diye


Bingoo...

Bu dikiş kutusunu bulmuş.

Afferin ona..Atalarımız ne demiş, Alet İşler El Övünür.  (diktiğiniz kumaşla ipinizin renk uyumu varsa, birde güze ütülerseniz)  Her renk iplik var neredeyse ama içindeki ip çok az.Çabuk bitiyor Dikişe yeni başlayanlar için iyi . Sürekli dikmeye başladığınızda yer gök bobin oluyor. Makara ne diyorsunuz?

1 comment:

Unknown said...

çok güzelmiş şimdi bende bakayım hepsi buradaya