Şalın Son Hali

Yün Şal Saçak Yapılışı


Siteme uğraştığım/ uğraştığımız işleri ekleyeyim dedim . Bir baktım ki en son şalda kalmışım. her yıl moda şallar kaşkollar .Şalın son halini koymamışım onu da koyayım istedim.
Az önce işyerin de çektim fotoğrafını . Bir de mezura bulsaydım ölçülerini yazıcaktım.

Saçak Nasıl Yapılır?

Ucundaki kurtçukları nasıl yaptığımı düşündüm ben yapmıştım ama nasıl yapmıştım.
Anlatma yeteneğim zayıf olduğu için diyorum ki bir ilmek tığınızda ilmekten sonra ördüğünüz ipin
10 cm ilerisini tutuyorsunuz ipi sürekli büküyorsunuz. sonra 10 cm'lik ipin ortasından tutup 5- 5 bırakıyorsunuz. Bükmüş olduğunuz ip birbirine kendiliğinden sarılıyor sonra bir sık iğne yapıyorsunuz tığınız daki ilmek ve doladığınız iple sonra yine aynı işlem ..
Benim anlatmamdan anladıysanız afferin size

Buradan şalın önceki aşamalarına ulaşabilirsiniz

No comments: