Dağıtma, Kırma , Hepsi Dikiş Aşkından

Kumaşlar ve Dikiş Aşkı

Makinayı açtığımda kumaşları da dağıtıyorum. Bundan ne dikerim diye. Henüz hiç bişey dikmedim dağıttığımla kaldım. Diktikçe buraya koyarım.
Bunlar parça kumaşlar çoğu ince kumaşlar arada kalınlarda var çoğunun parça başı fiyatı 25 kuruş. 1 YTL'lik parçalarda var içinde. Buldukça işe yarar diye düşündüklerimi alıyorum. Lazım oldukça kafam estikçe kesip biçiyorum dikiyorum. beğenmedim mi hiç üzülmüyorum dikerken ki aldığım keyif bana yetiyor.


Dikiş Makinası Tamiri (Siz yapmayın)

Son olarak da birşey anlatayım. çok marifetliyimdir. volan dönmüyor arada dönüyor arada dönmüyor güzelce söktüm belki kayışı gevşemiştir diye. baktım kayış sağlam volan içinden geçen silindirle temas etmiyor epey gevşek duruyor. Silindire şeffaf banttan doladım bir sıra. volanı geçirmeye çalıştım yavaş yavaş tıktık vuruyorum geçmiyor. Tak diye vurdum. Birşey çıt dedi. Baktım kırılmış bir parça. biraz sert vurdum kızıp . çıtır çıtır. Bir geçirdim volana. yerine yerleşti epey kırılarak neyse oldu makina dikiyor :) Dikiş makinası volanı ben tokatlamadan önce hiç dikmiyordu.

2 gün önce volan aldım. 10 lira sıkışmış meğer. Önümüzdeki günlerde takacağım. diktikçe koyarım fotosunu.

şimdilik bu kadar

No comments: