Zilli Uşak- Yapım Aşamasında



Sandalyeyi atacaktım. Temizlemek beyazlatmak mümkün değil. Boyamak külfetli iş.
Arkadaş üzerine bir şey ayarlasan yatak odasında kullanabilirsin üzerine çıkardığın giysileri koyabilirsin deyince aklıma dilsiz uşaklar geldi atmadım.

Nasıl Yapılır?

Akşamına resimde gördüğünüz eteği, eski pazar arabasının çekme borusunu, atmaya kıyamadığım kırılmış, ahşabın ortasından delik açarak kullanmaya çalıştığım askılığımı bir araya getirdim. Dilsiz uşaklar oluyorda zilli uşak olmaz mı dedim.
Benimki zilli olucak diye işe koyuldum. Gece çekine çekine pazar arabasının borusuna karşılıklı iki delik açtım( ses yapmasın diye çoğunu vidayla genişletmeye çalıştım) Askının alt kısmını çıkardım gövdesinden, bu deliklerden geçirdikten sonra askıya geri taktım.




Bu bir iki ay önceydi. Benim zilli yarım kaldı. yarım haliyle kullanıyorum ama biraz kesip biçip dikme hali var.

No comments: