Tuvalet Kağıdı Ruloları

Tuvalet Kağıdı Organizeri



Bu market standı. Arkadaş bunu bana kalıplarımı, dergilerimi vs şeylerimi ayırmakta kullanırsam diye getirmişti yanında sarı daha güzel bir plastik asılabilen raf tarzı bir standla beraber.Daha işyerindeyken ben buna tuvalet kağıdı rulolarını takarım dedim. Rezervuarın üzerinede koyarım dedim.

Üst beyaz kısmına da jel stickerlerden bir çift ayak yapıştırdım (şu an yok)

Islak mendil poşetlerinin üzerindeki açma kapama plastiklerini resim çerçevesi gibi kullanırım diye atmıyordum Sarı olan bir tanesini bir adet vaillant tavşanını birde sanırım çocukların taso dedikleri şey.

Silikonla tavşanı, arkalarına da mıknatısı yapıştırdım.( mıknatıslar eskiyen bilgisayar kulaklıklarından çıkarıldı)

Tabi aylar önceydi bütün bunlar. Tam anlamıyla evet bu son şekli demediğim için yayınlamadım. Fotoğraf makinasının içini boşaltayım derken gün yüzüne çıkıyor.

Jel stickerlardan aldım dün pazardan. Akşamda klozet örtüsünü bitirdim. Klozet örtüsüne uygun pembeli, bebeli vs şeyli bir şeyler yapıştırırım artık.


No comments: