Organizer

Organizer Süsleme




  Organizeri ben dikmedim  4-5 yıl önce KIRMIZI diye Koçtaş'tan almıştım. Pembeymiş gelince gördüm. Bölmelerin alt kısımları sökülmüştü. Sökülen yerleri seyrek nakış dikişi geçerek kapattım. Görünüşü pek sade geldi.. 

Kumaştan Çiçek Nasıl Yapılır?

Organizer ceplerinin  üzerine elimde aplike yapayım diye kumaş ararken tül parçaları gözüme çarptı. Yuvarlak kesip dörde katladım. Yuvarlak kısmından dikip büzerek birleştirdim. 
Tam göbeğine birer tane düğme iliştirerek organizerimi süsledim.
resim çekmek için oraya astım sonrasında götürüp kiler'in ( adı kiler, yoksa gardolap)kapısına astım. Şimdilik cepleri boş. Geldikçe gittikçe ne bulursam boşta oraya koyup ceplerini doldururum.

Diğer çiçek çeşitleri için bu sayfaya göz atabilirsiniz.

2 comments:

Unknown said...

bu haliyle çok daha güzel olmuşsanırım bi ben kaldım çiçek denemeyen :))))))))

Unknown said...

ayliz geçen videolu bir anlatım vardı embirin verdiği çiçek linkinde.
kounzahi gibi bir şeydi. tık tık kadın yaptı.. arkadaşımla kağıtla denedik eve gittik hemen yaptık o daha güzel oldu yuvarlak uçları var.