Çevir Takvim, Çevir Saat


Takvimli Saat Yapılışı




Bir adet masa takvimi. Tüm ayları tek yaprakta.. Ön sayfada 2009 var arkada 2010 2010 sonuna kadar takvim ve saat olarak kullanabilirim. Tabi sıkılmazsam..

Takvimin üst kısımları beyaz diye beyaz yapışkanlı kağıt. Bizimkiler çıkartmasının kenarlarından kestim.

Beyaz teller çıkartıp kurdalelerle süsleyerek birleştirmekti başlangıç niyetim, çabuk olsun diye vazgeçtim. İşaretleyip tam ortasından bir delik deldim. Saat mekanizmasının geçebileceği kadar deliği genişlettim.

Zaman kısımlarını işaretledim, işaretli yerlere beyaz kağıtları yapıştırdım.


Toz vs olduğunda beyazlar d-c fix değil normal kağıt olduğu için kirlenir kötü
olur mantığıyla şeffaf d-c fixle kapladım.

Şeffaf d-c fix koyu renklerde iyi sonuç vermiyor. Pastel renklerde buzlu cam, mozaik görüntüsü oluşuyor. Güzel oluyor. Yeşildeki sonucunu pek beğenmedim donuk donuk oldu.

Yinede bu haliyle beğendim saatimi.

3 comments:

Gülen Tezer said...

e ben de beğendim :)

Unknown said...

gülencim bende senin tişört kesme düzeltmelerini çok beğeniyorum tüm tişöertlerimi toplayıp yanına gelesim var bir makasda bunlara at diye..

Gülen Tezer said...

Gel bekliyorum :)