Duvar Stickerleri

El Yapımı Duvar Stickerleri



Boş olan evimin duvarlarını biraz doldurmak, süslemek istedim. Önce bir tane raf monte. Sonrasında yeme içme dışında her yere kullandığım d-c fix kağıtlarına müracaat.

Malzemeler

D-c fix, maket bıçağı, kalem, bir de model çıktısı

Modelleri alışveriş ve fotoğraf sitelerinden buldum. A4 kağıda çıktı aldım. D-c fix kağıdının üzerine A4 kağıdını koydum. Hem A4 üzerindeki deseni hemde d-c fix kağıdını birlikte maket bıçağıyla kestim. aynı modeli bir daha kullanmak istediğimde deseni oyduğum a4ü d-c fixin üzerine koyarak kalemle kenarlarından çizdim.

Desen Yapımı, Boyutlandırma

Masa, abajur gibi modelleri yine a4 kağıdına aldım. A4 üzerinde birer santimlik karelere bölerek yeniden boyutlandırdım. İstediğim masa yüksekliği ve abajur boyutlarına göre birer santime yeniden değer verdim (1 cm=4 cm gibi)

Kestikçe götürüp yapıştırdım. Hoş oldu. sırada bebek arabası var. Leylek rafa bırakmasın bebeyi.

Resimler cep telefonundan çekildiği için küçük oldu. İlerleyen günlerde daha büyük hallerini eklerim.





















1 comment:

Gülen Tezer said...

Bunları bana telefonda anlatırsan ben de yapmak istiyorum :)