Elimde Kalanlar


Örümcek Bluz 


Geçen gün komşuma kitaplarını vermek için çıkmıştım. Örgü başlayıp geri indim. Hiç niyetim yokken Benim başlı bir hırkam var

Örümcek ağların yapılmış bir kazak. Üzerimde çok güzel durdu. Birşey örmeye niyetim yoktu.

Arkadaş illa başlayalım sana da dedi. Elimde sadece bu simli ipler var kimono örmek için almıştım dedim. Güzel olur dedi.. Başlayalım hemen. Tamam dedim başlayalım ben anneye satarım bunu o örer :) Uyanığım ya..

Nasıl Örülür? 


Resimde  görüldüğü gibi yakadan başlanıyor. Kol kısmına gelen yerden artırılarak devam ediyor, Basit pratik bir bluz. Örgüye başlamanızla, bitirmeniz bir oluyor diyebilirim. Annecim örümceklerinin güzel durmadığını söyledi. Başladığım gibi işi bitirmek bana kaldı..

Kazağı satamadım bari dedim sultanlarımın kaşkollarının ve şalları nın firkete işini anneye yaptırayım son rötuşları ben yaparım dedim Oda olmadı. Anne örerken filkete geniş olduğu için zorlanıyor.


Yani işi başlayıp kaytarayım dedim olmadı :)) paşa paşa yapacam artık.



Bu da bitmiş hali

No comments: