Ayarı Kaçanlar

 Görmediniz, Böyle Patik




Hazır şipşakçı lığa başlamışken bu patiklerinde fotoğrafını çekeyim dedim. Biri haddinden büyük diğeri de bir o kadar küçük oldu.Sökmedim, sevmemde zaten sökmeyi .. İp tüylü yada yünlüyse hiç sökemem. Kopartır,  kopartır atarım.

DİKKATLİ BAK 

Büyük olan netten gördüm denemeydi ipi çift katladım ördüm örerken büyük olduğunu farkedemedim.
Netten kedi figürlü bir patik gördüm ondan öreyim bari diye komşumdan çocuğunu patiklerini istedim. Bebek büyüyünce patiklerini kaldırmış. Dur çıkartıp vereyim diye bazayı açmaya kalktı yok dedim ya ortalığı dağıtma. O ısrar ben ısrar dergide var dedi aldım dergiyi. 38 ilmek diyordu. hemen başladım..
nasıl diyorsa öle ördüm anne biraz küçük kedi patiğimi örüyorsun dedi yok dedim kedili patik öreceğim. Çok küçük oldu. Tekrar baktım dergiye çift kat ip 4,5 numara şiş :)

Bunlarda hatıra. büyük olanı güzelce dikeyim diyorum hatta çiçeklik kolalaycağımız zaman onuda kolalayım birde kulp yapayım önünü çiçeklerle süsleyeyim falan diyorum. Hani gözümün önünde olursa biraz daha dikkatli yaparım birşeyleri diye küçük olanın bıyıklarını ve ağzını
yapıp içine biraz pamuk yada elyaf doldurup iğnelik yapmalı.







No comments: