Annem Ördü, Oleee!

Filkete Kaşkol




Ağlamayan çocuğa mama vermezler diye buna diyorlar galiba.
Evde anneme satarım ben bunları diye başlamıştım ne yapıcak ne örecek zamanım var.
Elimde kaldı diye söylenmelerime annecim dayanamış. Filketeleri örmüş. Biricik annecim benim :)) ne yalakayım ya.
Neyseki annem örmüş banada birleştirmek kaldı beşer beşer geçirdim birbirine. 4 ve 6 ya göre daha güzel durdu. Kenarlarından birer tane aldım ve zincir çektim. Filketenin örmesi nasıl bilmiyorumda kombinleme işi kolay ve keyifli.

 Nasıl örülür?


  Filkete örmeyi biliyorsanız  resimden  desenin tamamını çıkartırsınız. Firkete örmeyi bilmeyenler çok basit ve kolay bir örme şekli. İnternetteki  videoları izleyebilirsiniz. Örmeyi seviyorsanız,
moda aksesuarları  konusunda sonsuz  seçenek sunar.  Filkete örgüsü.. ince iplikler ve boncuklarla küpeden kolyeye fulara, daha kalın ipliklerle çantadan hırkaya .. ben kaşkol, oya ve şal kısmında kaldım. Bir sürü örgü deseni var, örülüş şekli var. benim tercihim her zaman kolay çabuk ve güzel bulduklarımdan yana.




Örümcek Bluzumun örülüş aşamalarından bir kare.

1 comment:

Unknown said...

canım çok güzel görünüyorlar bir ben öğrenemedim şu filkete işini birleştirmeyi filan

ne güzel anneniz yapmış elleri dert görmesin anneciğinin