Şal


Film İzlerken Şal Örmek




Ardı ardına bir sürü film izleyecektim elime örgü aldım. Almadığım takdirde ihtiyarlar gibi film izlerken uyuyorum. Uzanma pozisyonuna geçip bir filmin tamamını izleyebilmişliğim yoktur bugüne kadar.

Hem filmleri izledim hem yarım şalımı bitirdim. Resimlerini koymakta geç kalıyorum. Simli örümcek kazağın da fotoğrafını çekip koyucam.

Malzemeler

Şalın ipi, polar ipmiş. Işıl ışıl kalın 50 gramlık bir ip. 5 tanesinden şalı ördüm 1 tanesinden
saçakları yaptım.

Yapılışı

5 ilmekten başladım 2 sıra haroşa ördüm. sağdan ve soldan 2 ilmek haraşo bıraktım. şalın kenarları düzgün olsun diye. Sonrası ajur( ajur örgü nasıl örülür diye google arattıp buldum bende ilk defa ördüm bu örgüyü)



Artırma : Sağdan (1 ilmek) ve soldan( 1 ilmek) toplamda 2 ilmek artırdım. Her şiş boşaltışımda 2 ilmek artmış oldu.
5 yumak bitene kadar ördüm ben. Hani bunun santimini falan söyleyemeyeceğim. Kalan yumaktan da püsküllerini kesip. Geçirdim.




İyi günlerde kullanmak nasip olur inşallah.

No comments: