Terapi, şapka

crochet hat

Ne güzel duruyor değil mi? Gel de örme şimdi.

Her taraf şapka. Şapkamı lazım bana yok değil. peki problem ne ne diye şapka örüyom. kazak öreyim değil mi kazak örünce giymiyorum ki peki ne diye örüyorum

tei arkadaşlar terapi bana en güzel terapi sonuna doğru biraz stres yapıyor bitsin de bir göreyim nasıl oldu nasıl duracak acaba...

Bittikten sonrada yeni ne örsem acaba :)

Şapkanın örgüsü çok basit. başlangıçta sık iğne dolduruyorsunuz. ikinci sırada sadece katın düzenli olarak birini alıp gidiyorsunuz diğer kat desen yapıyor. eskiden yün çorapların, kazakların bu yöntemle deliklerini kapatırlardı.
bu örgüden örülmüş bir şapka gördüm aradım anneyi hani yün çorapları çitidiğiniz (deliklerını kapatmak) örgüyü nasıl yapıyoruz diye oda söyledi telefonda..

Şapka Nasıl Örülür?

bende başladım örmeye önce bir yuvarlak yapıyoruz düzenli aralıklarla artırarak
hangi sırada ne artırdığımı bende bilmiyorum saymayı beceremiyorum ki göz var nizam var yöntemini uyguluyorum şapka olmaya başladığı anda kafama geçirip dar mı geniş mi darsa ekle genişse 2 dini bir yap yöntemiyle işi bitiriyorum.

o yüzdende size sıra kaç ilmekte bir çoğaltığım bilgisini veremiycem kafanıza göre takılın.






Bu mu? ikinci şapka boru olanından. bu sefer oldu. Onun sayesinde krem rengi kocaman bir şala sahip oldum.

 Bu örgü deseni 2 düz 2 ters 110 ilmek şişler kalın :)




giyilmiş halinide koyarım yarın birgün. Mankenimiz  Bayan Kettle şapkamızı giydi

No comments: