Ev Yapımı Krem

Evde Selülit Kremi Yapılışı



Bir krem imalatım eksikti oda oldu. Hani o kadar piyasada selülit ıvır zıvır kremi var al işte kullan ne diye uğraşıyon diyom kendime

Sonrada gülüyom illa kendim yapcam made in dali markasını bascam.

Bir selülit kremi tarifi varmış birde yağ eritici baktım ikisinde de susam yağı var hııım. demekki bu yağ bir işe yarıyor diye kolları sıvadım. Hemen imal etmeliyim .

 Malzemeler

Susam yağını getririn
Bebe yağınıda
Kime söylüyom yaf
Benim bir asistanım yok ki
Neyse önce bir susam yağı alalım. nası alcaz mesaideyiz olmaz ki ama.
Aaaaa Komşum çarşıya gidicek birazdan bana gelip istediğin bişey var mı diye soracak oleee yağ işi tamamdır.
Susam yağı geldi bebe yağım var 10 tane limon suyu diyor
Oda var . aspirinde varda yapacak hatunun fırsatı yok.

2-3 gün sonra .

 Yapılışı

Neyse bu sabah işyerinde fırsat buldum.
Susam yağı 50 ml lik bir şişe. Yarım fincan kullanılcakmış
ne yapsak ne yapsak yarım fincan susam yağını 50 ml . kabul edip bir fincan bebeyağınıda 2x 50 ml kullandıkmı tamam dır.
Bunları nede karıştırsak duuu bi bakam hehe şu camsilmatik şişesi iş görür.
2 çalkalattırıp yıkadık mı tamamdı. şişeyi kızlaaaar şişeyi çalkalattırıyoz

önce susam yağını dökelim. Bu koku nası bişey ya aman koklamayayım parfüm imal etmiyom ki krem yapıyom. Hemde yağ eritici ))) Az nefes almiiim. Bebeyağınıda dökelim .. ooo birsürü oldu bu be iyiki bebe yağının şişesini kullanmadım. Camsilmatik şişesi ii fikirmiş. Bir kutu aspirin 20 tabletmiş bende 10 tane var neyse ben bunları bir döveyim tozla boz olsun sonra bir 10 tane daha döverim.
Aspirinleride attık. Şimdi 10 tane limonu sıkcaz .

150 ml 3,5 limonun suyu oldu. 10 tane sıkarsam şişe almaz dimi derken 6 limonun suyunu sıkıp karıştırdım. Şişenin üzerinde 3 santimlik çalkalatma payı kaldı. İmalat bitti
birazcık elime sürdüm. Keskin bir koku yok hafif hoş bir koku var. Ellerim yumuşacık oldu. Yağlarımda mı öle olcak acaba

Güle güle kullanıyım diyom
Nedir acaba bu herşeyi kendimiz yapma merakımız bilen var mı?

No comments: