HTC Desire 816 FLU FOTOGRAF SANATIYLA ve...............(adını siz koyun) TANIŞIN..


      Niyetim  bugün 2015 in ilk postunu çiğbörek ve poğaça tarifi yayınlayarak yapmaktı.  Bir saat önce gelişen telefon trafiği  ve  gerilen sinirlerimdeki son nokta..  Bunu bir şekilde yayılmasını sağlarsanız çok sevinirim arkadaşlar. Sadece Htc konusunda değil  başka ürünlerdede   birilerine mutlaka bir  faydası dokunur.

    13 mp kamerasını duyunca wooow diye aldığım bir telefon 12/12/2014 tarihinde. htc desire 816.  Genelde cep telefonundan son anda aklıma gelen yemek pasta vs fotografları çektiğim için  kamerasının flu olduğunu 10 gün sonra  cumartesi farkettim.  Pazartesi telefonu  telefoncuya bıraktım  24/12/2014..

   10 ocak 2015  Cumartasi   telefoncudan aldık...  deneme amaçlı çekilen Şahane bir resim Ön kameradan çekmişler ki bunu sonradan farkediyorum.  İrsaliyede  ARIZA TESPİT EDİLMEDİĞİNDEN ONARIM YAPILMAMIŞTIR..

    HTC  Türkiye'yle bağlantıya geçtim.. 12/01/2015 te telefonu servise gönderilmesi için bıraktım...
19/01/2015 Bugüne kadar Telefon  servisin eline geçmemiş görünüyordü. Htc Türkiye bir şey yapamıyordu..
Değişim talebim için bugün  Htc Türkiye ne  yapabiliyor?

  Dikkat burası çok önemli..
 Telefonu 12/12/2014 te aldım Değişim talebim 1 AY   için geçerli. Tarih 19/01/2015  Değişim Talep etme  hakkım geçmiş...

  Telefon zaten servise daha önce değişim talebi için gitti 12 gün sonra.. O HAKKIM ne oldu?

   Telefon Servise ilk defa gidiyormuş  daha önce kayıt açılmamış... TALEP EDEMİYORUM.

  Elimde belgem var servisten gelen irsaliye...   Zaten telefon serrvisteydi..

  Biz  servise isteğinizi iletiriz..    175'i arayabilirsiniz..

   175 derki    KUSURLU AYIPLI ürünün 6 ayda değişimini isteyebilirsiniz..   İrsaliyede  ARIZA TESPİT EDİLMEDİĞİNDEN ONARIM YAPILMAMIŞTIR..  yazdığı için  servis ürünün kusurlu olduğunu
kabul etmiyor... yinede  hakkınızı arayabilirsiniz..

  Yani Anlayacağınız   Ali CENGİZ'ler çok...   Eğer telefonda bir problem yoksa kameralarında hiç iş yok htc nin.. Almayın yani..

  Reklam kokan yorumlar ve hareketler var ya forumlarda, alışveriş sitelerinde. Fotograf çekme sanatıyla tanışın... Tanıştık tanıştıık. FLU FOTOGRAF ÇEKME SANATIYLA...

  htc desire 816 ile ilgili alışveriş yaptığım  bir kaç internet sitesine şık internette gezinmesi hızlı keyifli ses kalitesi mükemmel ama  fotograf  çekmek için alıyorsanız çekimleri 13 mp kalitesinde değil diye yazdığım yorumların hiç biri yayınlanmadı..

    Yani vesselam  20 liralık tekstil ürünün arkasında duran firmalar var.  Bin liranın üstündeki bir ürünü değiştirmemek için tarih oyunları  ve  HTC var..


No comments: