Ayı Kucağı

Anne Kucağı Nasıl Yapılır?


Önce kesme işlemi.

Alt komşunun oyuncak bebeği vardı konu mankeni olarak onu kullanacaktım. Evde bulamadığımdan kesme işlemi için acele ettiğimden tahmini bir şekilde kestim.




Bu kesme ruletini yeni adlım. Döner makas olarak geçiyor. Bir santimlik bir kısmı kesmiyor gibi, yine de çok kullanışlı geldi bana...




Parçalardan kulakları kestim diktim hemen. Ayı kucağı kulağa hoş gelmediğinden ortadaki yuvarlaktan başka bir şey yapayım diye düşündüm. Bulamadım. Son kararı ayı da kılınca yuvarlak yapmadığıma pişman oldum.



Kulaklara elyaf yerleştirip diktim. ters çevirdim.





Kafayı olduğu gibi aradaki parçayı hiç kesmeden diktim. Kafa ortasından pens gibi uzun üçgen bir alanı kapattım her iki tarafta da. Bu kapatmalar kafaya yuvarlak bir şekil ver,irken hafif ağız burun kısmında çıkıntı oluşturdu.



Ağız kısmı için daire şeklinde bir parçanın, 3/5 lik kısmı kalacak şekilde kestim . birleştirdim. Birleştirme yerine ağız burun yaptım makinada zigzagla.. Bu konuda hiç iyi değilim, muntazam olmuyor. beceremiyorum pek.

Elyafı doldurmadım. Ayıcığı kelle koltuk durumundan çıkardım kafasını gövdeye diktim. Genç ve güzel babaannemiz son rötüşları yapıcak.. En son halini önümüzdeki günlerde koyarım siteye belki gerçek mankenide olur..



Hep ana kucağı, hem ana kucağı olmaz ki ama..

1 comment:

Banuca said...

Bu bitince çok güzel olacak, gözümde canlandırabiliyorum, çok şirin... Bebiş rahat durur umarım onunla:)