Dantel Kolaladık. Bitti

Dantelden Abajur Yapımı

Örme aşamalarını , kola hazırlanmasını, kolalanma(sertleştirme işlemi) burada anlatmıştım




Bu 3'ü 1 arada şapkaları görmeyen bilmeyen yoktur sanırım. Ne modaydı o zamanlar. O arada bunları da kolaladım. Biraz nostalji oldu.


Alt kısımları kurumamıştı. Kalıptan çıkartıp ters çevirdim. İlk kolaladığınız anda değişik kısımlardan ip takıp asarak kurumaya bırakırsanız ters çevirmek zorunda kalmazsınız.


Abajur olarak kullanırsam bu şekilde bir duruş olucak. ben kurutmak için bu şekilde çevirdim.

Henüz tam olarak ne yapacağıma karar vermediğim için süslemedim, yan taraftaki kurdeler eski süsleri onlarıda atmadım. Neye niyet neye kısmet. Bakalım.

4 comments:

bahar yorgun said...

ellerine sağlık canım bende küçükm otifleri kolalayıp tealight olarak kullanımını görmüştüm

üzüm kuşu said...

ben sizi arıyodummm yaaa bi kere bklogdan bloga atlarken gördüm sizi çok beğendim ertesi gün denedim öle yazdım yok böle yazdım yok bloglar arası aramaya başladım yok en sonunda bugğn mutlu son buldum hemen izleyiciniz oldum çok güzel şeyler yapıyorsunuz takipteyim artık:))

Unknown said...

teşekkür ederim baharcım. tealight olarak kullanamam korkumdan ya mum damlar yanarsa ya farketmezsem diye avize ve abajur olarak kullanıcam ama tereddütlerim var ya çok ısınırsa ya yanarsa :P

Şükür kavuşturana diyorum o zaman cemre. Çok şekersin blogtan bloga atlarken :) Teşekkür ederim güzel düşüncelerine ve ziyaretine. Hoşgeldin blog alemine. mani gibi oldu. :)

bahar yorgun said...

daliciğim senin bir yorumun şalın bitmiş halinde belki onu farketmedin bende yorum onaylama yok zaten direkt yayınlanıyor yorumlar.. bir avuç yorumcum var zaten hem yorumlar az diye üzüldüümde oluyor :)) buna rağmen birde yorum mu sileceğim aşkolsun :))) sevgiler canım daliciğim