Bir Dilim Paspas

Plastik poşetlerden paspas örülmesi



 Yapmak istediğim desen  aşağıdaki . Ortaya çıkan yukarıdaki. Başarısız bir proje

Plastik Poşetlerden İp Yapımı



Yapmak istediğim buydu. Önce plastik poşetleri boru formunu bozmadan ince ince dilimledim birbirinin içinden geçirerek düğümlemeden ekledim. (Telefonunuzu asmak yada taşımak için taktığınız ipler gibi) uzun zaman önce makasla kesmiştim dün akşam falçata ve cetvelle aynı anda 8 katı kestim.



Örmeye başladım. Örmesi biraz zor geldi. Bismillah dedim kolum yoruldu. Sonra baktım bir top naylon 3 sıra gitmeden bitmiş.


Aşağıdaki resimde tam olarak nasıl örmemiz gerektiğini anlattım.

Ben bir dilimi zor ördüm. burada çantasını, burada paspasını buradada amerikan servisinin yapıldığını görünce gaza geldim. Hazır önceden kesilmiş poşetlerimde bulununca dakikasında yaparım dedim.

Anca bu kadar örebildim. Tekrar poşet kesmeyi örmeyi gözüm yemedi. Plastik poşeti örmek felaket yoruyor. Yün örmek çok keyifli, naylon poşet öyle değil.
Beyazı izlerken saat 3 olmuştu ben bu bir dilim paspası öreyim diye cebelleştim durdum o saate kadar. Sonra bu kadar emeğe yazık dedim örmeyi kestim. Kestiğim diğer beyaz poşetlerden yelkenli denemem oldu. Alttakide kayık. Acaba bu dilim paspas bir işe yarar mının son çırpınışları olarak ortaya çıktı...
Vesselam ben bu işi beceremedim. Bütün gece verdiğim emekleri çöpe gönderdim.

3 comments:

Nilgün Komar said...

kolay gelsinnnn.....
hadi bakalım başladın bitir bari diyeceğim, klasik olarak.. :))

Özden Ak said...

Çocukluğumda evlerde bu paspaslardan vardı. Anneme nasıl örüldüğünü sorduğumda işin mi yok, diyerek başından savıyordu. Şimdi bunu örerek ona süpriz yapabilirim.

Violet Payne said...

Thank you for writing thhis