Birazda Dikiş

Ören Bayan Modu 


Her Ören Bayan Moduna geçtiğimde Yeni şiş ve tığ alıyorum. Bir dünya şişimiz ve tığımız var lazım olduğunda bir tanesini bile bulamıyorum. Ben bu arama bulma döngüsünden sıkılıp satın alma moduna geçiyordum. Geçen gün makinanın başına oturduğumda birden aklıma geldi. gördüğüm Aşağıdaki gibi şişleri tığları toparlayacak birşey (adı bile yok ,Adını Sen Koy) diktim.

Şiş ve Tığ  Organizer  Dikilişi 

Uzunluk:  (şişin uzunluğunu dikkate aldım) + 10 cm kumaş x 2 kat kumaş
Genişlik : İstediğimiz ölçüde

Nasıl Yapılır?

iç tarafına gelecek kumaşımızın  yüzüne  lastiği koyuyoruz kaymasın  diye 2-3 yerden iğneliyoruz. (Çevirirken dikkat edin iğneler batmasın)
2 kat kumaşı yüzü yüz gelecek şekilde  koyup,(bir 10 cm lik kısmı dikmeden) dört tarafını dikiyoruz
çeviriyoruz.  ütülüyoruz dikiş paylarınada gittiği için 8-9 cam kısmı resimde görüldüğü gibi katlayıp 1.5-2  cm aralıklarla dikiyoruz. Dikişe yeni başlayanlar için ders niteliğinde bir proje.


Daha evdeki tığ ve şişlerin tamamını bulup koyamadım. Sadece bu sene aldıklarım ve uzun yıllardır hiç kullanılmayanlar var. Bu organizerle kalemlerinizden tutun  boya ve makyaj fırçalarınıza kadar hepsini birarada duzenli tutabilirsiniz.

No comments: